انتهاي عاشقي
به سوی عشق

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com
در اين حالی که هستم ،چگونه در هوايي نفس بکشم که در کنارت نيستم؟

در اين جايي که هستم ،چگونه بنشينم در اين حال بی قراری ام ...

دائم قدم ميزنم ، پنجره را باز ميکنم و به خيال تو خيره ميشوم به آن دور دستها

در اين حسرت سرد ، جز خيال بودنت همه چيز از سرم رفت ...

چيزی که در دلم مانده ، تو هستی که مرا تا اوج دلتنگی ها ميکشانی

ميکشانی به جايی که نای بی قراری را هم ندارم...

چون دلتنگی از دلم بی قرارتر شده ،

هنوز انتظار به سر نرسيده و دلم عاشق اين انتظار شده

ديگر دردی ندارم که درون دلم نهفته شود ،

مگر برايم جز نبودن تو درد ديگری هم در این دنيا است؟

بی خيال دنيا ، بی خيال این زندگی و تمام زيبایی هايش ،

آنگاه که تو هستی زيباترين لحظه زندگی ام

به سوی من بيا ، به سوی منی که شب و روزهايم يکی است ،

به سوی منی که هر جا نگاه کنم، تو را ميبينم ،

تا چشم بر روی هم ميگذارم چشمانت را ميبنم

و اينجاست که رویای زيبای چشمانت نميگذارد که بخوابم ...نميگذارد آرام بمانم ....

با ديدن دوباره تو همه چيز را از یاد ميبرم ، نميدانم کجا هستم و از کجا آمده ام ،

تنها ميدانم به عشق تو است که با شوق به ديدار تو آمده ام...

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,23:31به قلم: حميد منصوري ™